“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Είμαι πολύ Έλληνας για να με κάνουν πράκτορα τους οι Τούρκοι

Ρε Φιλιππάκη, εκδότη της εφημερίδας «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» μιας και είσαι η «ειδησεογραφική πηγή» του μυθιστορήματος, «Έλληνας πράκτορας της ΜΙΤ… Διεθνές Ένταλμα… κλπ, μπλά, μπλά». 

Ρε Φιλιππάκη, εκδότη της εφημερίδας «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» μιας και έχεις αποδείξει ότι είσαι ακόμα.... μία «Φιλιππινέζα» του παρακράτους, και ο δημιουργός αυτής της αισχρής και προδοτικής προσπάθειας να σπιλώσεις την κατασκοπευτική ιδιότητα και δράση μου που προσέφερα προς όφελος της Χώρας μας. 

Εσύ ρε Φιλιππάκη με τα στρινγκ και την ΑΠΑΤΗ-ΕΙΔΗΣΗ έχεις τους όρχεις να προσβάλεις εμένα του Εμμανουήλ ΑΘ. Χατζησάββα, που με αυτοθυσία και υπο άκρα ΜΥΣΤΙΚΗ-ΑΠΟΡΡΗΤΗ δράση μου σε βάρος της Τουρκίας, μέσα στην ΤΟΥΡΚΙΑ ωρέ…..και αλλού, ως ΠΡΑΚΤΟΡΑ της ΕΥΠ της χώρας μας, της πατρίδας μου, και των αληθινών Ελλήνων, εμένα ρε που δρούσα μέσα στα πόδια των Τούρκων, οι οποίοι κοιμούνται περισσότερο από εσένα, τους μπροστινούς και πισινούς σου συνεργάτες, θα σας τα βγάλω από το στόμα…

http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Comments